sobota, 19 lipca 2014

BOHATEROWIE

Uwaga! 
Czytasz na własną odpowiedzialność. 
W opisach mogą znajdować się informacje dotyczące fabuły. 
By przeczytać kliknij na obrazek!
*wystąpili...

Miłego czytania!



Mercedes Aurora Riley
*Victoria Justice


Taylor Collins

*Ashley Benson


Valerie Avis Riley
*Darla Baker


Lily Evans
*Cintia Dicker


Claire Carter
*Gemma Ward


Thomas Carter
*Andre Hamann


James Potter
*Gaspard Ulliel


Syriusz Black
*Ben Barnes


Remus Lupin
*Nate Archibald


Peter Pettigrew
*Alex Pettyfer


4 komentarze:

  1. Kto gra Mercedes i Valerie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ciężko mi powiedzieć. Te zdjęcia już od jakiegoś czasu zalegały mi na dysku i postanowiłam je użyć.

      Usuń
  2. Fajni bohaterowie, ale moim zdaniem trochę za staro wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo możliwe, ale ciężko mi było znaleźć młodszych, a ci prawie w stu procentach wyglądają, tak jak ich sobie wyobraziłam ;)

      Usuń