sobota, 19 lipca 2014

Liebster Award


Z racji iż zostałam już dwukrotnie nominowana do Liebster Award postanowiłam odpowiedzieć na pytania, w końcu należy uszanować to wyróżnienie. Jednakże z racji iż liczba odwiedzanych przez mnie blogów nie wynosi 11 postanowiłam, że nie będę nikogo nominować.



Za nominacje dziękuję 
 http://miloscnieznalitosci.blogspot.com/


1. Jakie jest Twoje ulubione zajęcie?
Myślę, że pisanie, choć czytanie książek stanowi tutaj dużą konkurencję ;)

2. Pierwsza rzecz jaką robisz rano?
sprawdzam smsy

3. Czy chciałabyś wydać książkę? Jaką?
Oczywiście ;) Jakąś fantasy przeplataną gorącym romansem ;)

4. Lubisz czytać książki? Jakiego gatunku?
Czy lubię? Ja je wręcz pożeram! Głównie czytam fantasy, ale lubię też dobre kryminały i książki odwołujące się do znanych historycznych postaci, typu Sekrety Tudorów itp.

5. Gdzie chciałabyś spędzić weekend?
W jakimś ciepłym miejscu pod palmami.

6. Twoje największe marzenie?
Na chwilę obecną? Skończyć studia ;D

7. Gdybyś musiała przeczytać którąś z tych trzech książek, po którą być sięgnęła: Hobbit, Harry Potter, Zmierzch?
Harrego i Zmierzch przeczytałam więc najpewniej sięgnęłabym po Hobbita, jednak wątpię czy coś mogłoby równać się z Harrym.

8. W jakim świecie z książki bądź opowiadania, chciałabyś się znaleźć?
Oczywiście w świecie wykreowanym przez J.K.Rowling, najbardziej w czasach Huncwotów.

9. Twoje ulubione blogi?
Wszystkie, które czytam uwielbiam ;)

10. Ulubiona piosenka?
Szczerze mówiąc ciężko mi podać jedną, ale ostatnia której słuchałam to
 Melodia Ulotna - Mela Koteluk
ta piosenka chyba nigdy mi się nie znudzi ;)

11. Wolisz siedzieć po nocy, czy wcześniej wstawać?
Aktualne siedzę po nocy i wcześnie wstaję, ale w trakcie szkoły zdecydowanie wolę się wcześniej kłaść i wcześniej wstawać.





1. Podaj swoje imię / imiona...
Milena ;)

2. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Oczywiście Harry Potter. Wszystkie części uwielbiam

3. Gdybyś mogła przywrócić życie jednej książkowej postaci, kto by to był?
No oczywiście Syriusz Black

4. Masz jakieś zwierzę? 
Tak, psa

5. Twój ulubiony film?
Trochę tego jest ;) Harrego mogę oglądać codziennie. A tak poza tym uwielbiam przeróżne bajki, od tych starych animowanych, po te dzisiejsze kinowe.
Ale film do którego chyba zawsze wrócę to Wygrane marzenia, tak to zdecydowanie mój ulubiony ;)

6. Twoja ulubiona piosenka?
Szczerze mówiąc ciężko mi podać jedną, ale ostatnia której słuchałam to
 Melodia Ulotna - Mela Koteluk
ta piosenka chyba nigdy mi się nie znudzi ;)

7. Gdybyś mógł/mogła cofnąć się w czasie, to co byś zmienił/a / czego byś nie zrobił/a?
Chyba lepiej bym się uczyła i zdecydowanie nie ścięłabym włosów ;)

8.  Twoje motto, którym się kierujesz ?
W życiu ważne są tylko chwile. 

9. Czy chciałabyś zrobić sobie tatuaż?
To zależy. Z jednej strony tak, to sposób na wyrażenie siebie, ale z drugiej strony jest jeszcze praca do której mogliby mnie nie przyjąć i co potem zrobić na starość z takim tatuażem? Nie wiem, może kiedyś się zdecyduję ;)

10. Twój największy życiowy sukces?
Na Merlina, pojęcia nie mam! Na chwilę obecną to chyba to, że maturę z matmy za pierwszym razem zdałam ;D
Ale tak na serio to te życiowe sukcesy jeszcze przede mną ;) tak myślę.

11. Co robisz, żeby jak najszybciej poprawić sobie humor? 
Jem ;) Głównie czekoladę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz